Cumu funziona in u mutore di rota?

U mutore in-rota (motore hub) hè un tipu di sistema di trasmissione EV (vehiculu elettricu). U mutore in-rota pò esse usatu in vitture elettriche cù cunfigurazione di 4 roti indipendenti. Dentru ogni rota, ci pò esse un "motore in-rota à trasmissione diretta" per generà u torque necessariu per rota. A cuntrariu di i sistemi di "unità di unità centrale" cunvinziunali, u torque è a putenza è a velocità ponu esse furnite à ogni pneumaticu indipindente.

Unu di i più grandi vantaghji di i motori elettrici in-rota hè u fattu chì u putere passa direttamente da u mutore direttamente à a rota. Riducendu a distanza chì u putere viaghja aumenta l'efficienza di u mutore. Per esempiu, in e cundizioni di guida di cità, un mutore di combustione interna pò funziunà solu à u 20 per centu di efficienza, chì significheghja chì a maiò parte di a so energia hè persa o persa via i metudi meccanichi impiegati per uttene u putere à e roti. Un mutore elettricu in-rota in u stessu ambiente si dice chì opera à circa 90 per centu di efficienza.

In più di una bona risposta di l'acceleratore, un vantaghju di l'EVs, u mutore in-rota rende u cumpurtamentu di a vittura più in sintonia cù a direzzione cuntrullendu indipindente i roti di manca è di diritta. Quandu accelerà o curre, a vittura si move intuitivamente in a manera chì u cunduttore vole.

DRIVE 

Cù un mutore in-rota, i mutori sò stallati vicinu à ognuna di e roti motrici, è si movenu e roti attraversu arbuli di trasmissione estremamente chjuchi. Siccomu l'arbureti di trasmissione sò cusì chjuchi, u ritardu di u tempu chì nasce cù a rotazione quasi sparisce, è a putenza di u mutore hè trasmessa à i roti istantaneamente, facendu pussibule di cuntrullà i roti assai precisamente.

Un mutore in-rota conduce i roti di manca è di diritta da muturi separati, cusì u torque left è right pò esse cuntrullatu indipindente. Per esempiu, quandu un cunduttore gira a manca, u torque di a diritta pò esse cuntrullata più grande di a manca in cunfurmità cù quantu u cunduttore hè steering, è questu permette à u cunduttore di generà u putere di guidà a vittura à manca. Ci sò digià tecnulugii simili per cuntrullà i freni indipindentamente à a manca è à a diritta, ma cù un mutore in-rota, ùn hè micca solu u torque ridottu, ma pò ancu cuntrullà l'aumentu di u torque, allargendu a gamma di cuntrollu è ottene un più liberatu. sperienza di guida.

Avete bisognu di magneti di mutore in-rota? Per piacè cuntattateci è ordine.

 


Tempu di Postu: Nov-01-2017
Chat in ligna WhatsApp!