Macchina ingrossata di giacca metallica di fabbrica per Dj Factory - Tagliatore di Guarnizioni cù Doppiu Coltelli - Wanbo
Codice:
Descrizione breve:
Tagliatore di guarnizioni cù coltelli doppi WB-5230 Specificazione: Descrizione: Per tagliare guarnizioni o segmenti rotondi non (semi) metallici, diametri interni e esterni. Hè finitu in sincronia. In particulare per fà una guarnizione di grafite rinfurzata. Potenza: 380AV, 50HZ, 0.8 KW; L × W × H = 1,5 × 0,7 × 1,1 m; NW: appr.250kgs Line Speed: 45mm/s Range di travagliu: ID 30~2000mm Max. grossu. 6 mm
Detail di u produttu
Tags di u produttu
Macchina di rivestimentu di metallo à l'ingrossu di fabbrica per Dj Factory - Tagliatore di Guarnizioni cù Doppiu Coltelli - Wanbo Detail:
Tagliatore di Guarnizioni cù Doppiu Coltelli WB-5230
Specificazione:
Descrizzione:Per taglià guarnizioni tondi o segmenti non (semi)-metallici, diametru internu è esternu. Hè finitu in sincronia. In particulare per fà una guarnizione di grafite rinfurzata.
- Potenza: 380AV, 50HZ, 0.8 KW;
- L × W × H = 1,5 × 0,7 × 1,1 m;
- NW: circa 250 kg
- Velocità di linea: 45 mm/s
- Gamma di travagliu: ID 30 ~ 2000 mm
Max. grossu. 6 mm
Foto di dettagli di u produttu:
Per rinfurzà continuamente a tecnica di gestione in virtù di a vostra regula di "sinceramente, grande fede è alta qualità sò a basa di u sviluppu di l'impresa", assorbemu largamente l'essenza di merchandise simili à l'internaziunale, è custruite continuamente novi mercanzie per risponde à e richieste di i clienti. per Factory Wholesale Metal Jacketed Machine Per Dj Factory - Tagliatore di Guarnizioni cù Doppiu Coltelli - Wanbo, U pruduttu furnisce in tuttu u mondu, cum'è: Mali, Maroccu, Uzbekistan, U nostru scopu hè di aiutà i clienti à realizà i so scopi. Facemu grandi sforzi per ghjunghje à sta situazione win-win è sinceramente benvenuti per unisce à noi. In una parolla, quandu sceglite noi, sceglite una vita perfetta. Benvenuti à visità a nostra fabbrica è benvenuta u vostru ordine! Per più dumande, ùn esitate micca à cuntattateci.
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi